Homekeur

Homekeur

Homekeur is dé specialist voor bouwtechnische keuringen! Voor elke bouwkundige keuring staan de deskundige bouwkundige inspecteurs van Homekeur voor u klaar. Homekeur heeft 15 jaar ervaring, werkt landelijk en heeft een koppeling met het woningdashboard van mijnwoning.nl. Heeft u een bouwkundig probleem, wij helpen u graag verder. Ook en vooral bij aankoop van een woning kunnen wij een zeer uitgebreide aankoopkeuring voor u uitvoeren. Op meer dan 400 punten zullen wij de woning controleren. Gaat u uw woning verkopen? voldoe dan aan uw meldingsplicht door een Homekeur bouwtechnische keuring uit te laten voeren.

Werkwijze

Bouwtechnische keuring laten uitvoeren door Homekeur

De inspecteurs melden zich op de overeengekomen datum en tijd op de afgesproken locatie. Afhankelijk van de omvang van de woning kan de inspectie 3 kwartier tot anderhalf uur duren. U hebt de mogelijkheid om vragen te stellen aan de inspecteur. De inspecteur zal tijdens de inspectie mededelingen doen van zijn bevindingen.

  • 15 jaar ervaring en kennis voor u beschikbaar
  • Geen achteraf verrassingen, een heldere en duidelijke rapportage
  • Inspecteurs hebben de nodige gereedschappen en meters om de inspectie optimaal uit te voeren

Homekeur, ook voor asbestinventarisatie

Bij een huis van vóór 1994 is er een mogelijkheid dat bij de bouw van de woning asbesthoudende materialen gebruikt zijn. Een asbestinventarisatie van Homekeur geeft u inzicht in de aanwezigheid van direct waarneembare asbesthoudende materialen. De inventarisatie wordt uitgevoerd door een gecertificeerde inspecteur. Deze bouwtechnische keuring gebeurd door middel van een visueel (indien nodig licht destructief) onderzoek. Na afloop ontvangt u het asbestinventarisatierapport. Homekeur verzorgt de inventarisatie van gebouwen: woningen, bergingen, schuren, technische ruimtes, kruipruimten, scholen, kantorencomplexen en appartementencomplexen.

Plaats review

Cijfer 9.6 stars
4.8 / 5 (20 )

96%


  • Prijs
    User: 96%
  • Inspectie
    User: 95%
  • Inspecteur
    User: 95%
  • Rapportage
    User: 97%


Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 83%
  • Inspectie
    User: 87%
  • Inspecteur
    User: 88%
  • Rapportage
    User: 100%

Zeer uitgebreid rapport

on 2018-09-22 15:52:35

Heel snel na aanvraag zeer uitgebreid rapport waar ik erg veel aan heb.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 86%
  • Inspectie
    User: 85%
  • Inspecteur
    User: 87%
  • Rapportage
    User: 87%

Zeer tevreden over de keuring en het verslag

on 2018-09-22 15:51:19

Zeer tevreden over de keuring en het verslag. Kundige inspecteur welke een realistisch beeld en advies gaf. Het verslag hadden we de volgende dag al in huis. Prijs kwaliteit verhouding is prima!



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 100%
  • Inspectie
    User: 83%
  • Inspecteur
    User: 82%
  • Rapportage
    User: 84%

Snelle keuring tegen goede prijs

on 2018-09-22 15:49:38

Snelle keuring tegen goede prijs. Na 1 belletje, stond de inspecteur 1 dag later op de stoep.

Inspectie en inspecteur waren goed. Alleen had ik iets meer verhaal van hem verwacht. Ik heb daarom dus ook veel vragen gesteld om hem te laten vertellen waar hij naar kijkt en of er dingen mis zijn.

Bedragen in de rapportage zijn gebaseerd op de doe-het-zelver en zijn aan de lage kant. Het rapport bevatte ook een foute alinea. Na een berichtje was dit snel gecorrigeerd. Een deel van het rapport voelt 'standaard/algemeen' aan.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Prijs
    User: 85%
  • Inspectie
    User: 91%
  • Inspecteur
    User: 89%
  • Rapportage
    User: 91%

Ik loop al snel vast!

on 2018-09-22 15:47:55

Het zelf doen van een bouwtechnische werkt mooi, het systeem is oké. Ik vermoed dat een aantal mogelijkheden nog ontbreken en het systeem nog niet helemaal 'af' is. Ook moet je behoorlijk wat kennis van woningen hebben om geen openstaande vragen over te houden. Wat is een overstek, een zijwang of een latei? Ik loop al snel vast! Het zou mooi zijn als er bij de vragen voorbeelden met foto’s worden getoond, dan kunnen we het als consument echt zelf afmaken. Nadat ik jullie helpdesk meerdere keren hebt gebeld en ik goed op weg bent geholpen, ben ik er toch maar weer mee gestopt. Jullie gaven aan dat helpteksten met foto’s binnen afzienbare tijd aan de vragen zullen worden toegevoegd, daar wacht ik dan maar op.



Plaats review

20 Comments

Leave A Comment